Find svar på dine spørgsmål

FAQ

Hvordan fungerer motoriserede gardiner?

Power-Move gardinerne får strøm fra et integreret batteri. Du kan betjene de skræddersyede gardiner enten med en fjernbetjening eller som intelligente gardiner via en app. Kombiner med en HUB-løsning for at få endnu flere muligheder for at styre dine gardiner, hvor end du befinder dig.

Hvilke produkttyper fås med motor?

P.t. tilbyder vi plisségardiner, foldegardiner og duoroller gardiner med motor. Du kan vælge blandt samme dessiner og størrelser, som vores normale skræddersyede Kirsch gardiner.

Gardinet bliver lavet på specialmål, så det passer præcist til dit vindue.

Hvad medfølger, når man køber et produkt?

Du modtager et færdig gardin klar til brug – lavet efter mål til dit vindue. Gardinet er færdigindstillet og opladt min 80%.

Det er muligt at tilkøbe en fjernbetjening, oplader og en HUB. For miljøets skyld vil vi dog foreslå, at du benytter og genbruger din mini-usb oplader fra din ynglings gadget, fx din mobiltelefon.

Skal jeg selv indstille produktet før brug?

Du modtager et færdig gardin klar til brug. Dvs. gardinet er færdigindstillet og opladt min 80%. Du har dog mulighed for selv at tilføje favoritpositioner på dit gardin – se punktet “Mellemliggende stoppositioner” i vejledningen eller oprette forskellige personlige scenarier via app’en.

Hvilke muligheder har jeg for at betjene mit motoriserede gardin?

Uanset hvilket motoriseret gardin, du vælger, så kan du vælge at styre det ved hjælp af enten en fjernbetjening eller en app.
Vælger du at tilkøbe en hub-løsning får du desuden mulighed for at flere brugere kan betjene hjemmets gardiner, uanset hvor i verden, I befinder jer.

Hvordan virker app’en?

Med app’en kan du bruge din smartphone til at betjene og kontrollere dine gardiner.

Ønsker du at styre et eller flere af dine gardiner, imens du er i hjemmet, så er en klassisk app/bluetooth-løsning noget for dig.

Ønsker du derimod en løsning, hvor flere brugere kan betjene gardinerne, uanset hvor I befinder jer, fx. på en ferie eller på kontoret, så er en app/hub-løsning det rette valg.

Download vores vejledning og bliv guidet trin-for-trin igennem opsætning af app’en.

Hvor kan jeg købe et motoriseret gardin?

Du kan booke gardinbussen online eller selv ”bygge” dit gardin hos en af vores forhandlere.

Når du booker et besøg af vores gardinbus, kan I sammen tale løsninger i ro og mag. Vores professionelle gardinkonsulenter ved, hvad de taler om, og de er alle vant til at afkode dine ønsker omkring indretning til vinduet. Konsulenten rådgiver, viser prøver frem, og sammen finder I frem til en skræddersyet gardinløsning, der passer til netop dig og dit hjem.

Hvordan monterer jeg mit Power-Move produkt?

Du kan downloade en monteringsvejledning til dit produkt her på siden.

Hvordan oplader jeg gardinet, og hvor længe holder det?

Gardinet er lavet med et integreret batteri. Ved daglig brug (1 x op og 1 x ned) af et gardin i gennemsnitsstørrelse (90×200 cm), holder batteriet strøm i ca. 6 måneder.

Når gardinet kræver en opladning, vil en rød diode begynde at blinke, og gardinet vil bevæge sig i ryk ved tryk på retningspilene. Herefter oplader du vha. ledning og oplader. Der skal bruges en 5V micro usb lader. Det betyder, at du nemt kan genbruge opladeren fra fx din telefon (og på den måde være lidt god ved miljøet). Alternativt kan du tilkøbe ledning og oplader hos din nærmeste Kirsch forhandler.

Du kan se, at dit gardin er opladt, når den grønne diode lyser.

Hvor meget fylder batteriet?

Hele motorenheden er integreret i gardinet og indfarvet i enten hvid, grå eller sort, dvs. at både batteri og antenne ses som en fuldstændig naturlig del af gardinet. Du slipper derved for store batterier eller løse ledninger/antenner, der skæmmer både udtryk og udsigt.

Skal jeg købe en fjernbetjening?

Vi anbefaler altid at tilkøbe en fjernbetjening, således du som minimum har en kanal pr. produkt. Dette sikrer, at du altid kan betjene gardinerne, hvis netværk, mobilenhed, hub, app eller lignende er ude af drift.

Hvor mange gardiner kan styres via samme fjernbetjening?

Det er muligt at tilkoble seks enkelte gardiner til samme fjernbetjening.

Gardinerne kan styres enkeltvis eller via en gruppestyring.

Hvad gør jeg ved, hvis der bliver problemer med motoren eller gardinet?

Start med at downloade vores vejledning her på siden – vi har beskrevet forskellige scenarier, som gennemgår de mest kendte udfordringer.

Virker dette ikke, bedes du udfylde kontaktformularen her på siden. Så vil vores kundeservice afdeling hjælpe dig igennem.

Er der garanti på produktet?

Ja, der er 2 års reklamationsret på batteri og motor. Reklamationsretten dækker alle fejl, der var til stede, da varen blev leveret.

Kan jeg tilkoble andre enheder til app'en?

Ja, dette kræver en 3. parts hub tilhørende disse produkter. Da dette ikke er noget, vi forhandler eller understøtter, kan vi ikke supportere disse produkter.

Hvorfor vil mit gardin ikke reagere, når jeg prøver at tilføje det til wifi-hub'en?

Under selve tilføjelsen kan det være nødvendigt at flytte hub’en tættere på gardinet. Derefter kan du flytte hub’en tilbage igen.

Hvorfor beder mine gardiner om at blive tilføjet igen, hver gang jeg åbner app’en?

Dette skyldes bluetooth forbindelsen. Denne deaktiveres i app’ens indstillinger.

Vælg “Me” og derefter det “6-kantede” symbol oppe i højre hjørne. Her kan du deaktivere forbindelsen ved at trykke på “Scan device in homepage”.

Kontakt vores support

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål i vores FAQ? Kontakt endelig vores kundeservice, hvis du har spørgsmål omkring vores Power-Move gardiner. Vi vil gøre, hvad vi kan for at give dig så hurtig og præcis feedback som muligt. Du kan vælge enten at sende en mail, ringe eller udfylde formularen her på siden. Vi bestræber os på at besvare alle mails inden for 2 hverdage.

Ønsker du at reklamere over et produkt, bedes du kontakte forhandleren, hvor gardinet er købt.

    Felter markeret med * skal udfyldes.

    Produktinformationer

    Produktets købsordre-/fakturanummer

    Ordrenummer